Osta rohkem, säästa rohkem! 💰

Ostke 3 või enam toodet ja vähendage kogusummast 20% allahindlust!

Tingimused

Veebipoe AnOL OÜ (edaspidi veebipood) omanik on 12315625 (registrikood ), asukohaga Laki 4-9, 10621, Tallinn, Eesti

AnOL OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, AnOL OÜ edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

 

Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.
E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub saatmistasu.
Saatekulu sõltub ostja asukohast ja saatmisviisist. Saatekulu kuvatakse ostja poolt tellimuse esitamisel.
Kõik hinnad on USA dollarites ($).
Tooteinfo on veebipoes kohe toote kõrval.

 

Tellimuse esitamine

Tellimiseks lisage soovitud tooted ostukorvi. Täitke kõik nõutud väljad ja valige tellimuse vormistamiseks sobivaim saatmisviis. Seejärel kuvatakse ekraanil kogukulu. Seda saab turvaliselt tasuda järgmiste Maksekeskus AS-i pakutavate makseviiside kaudu.

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Citadele
  • Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
  • Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB ja Luminor, Šiaulių Bankas
  • Ostke kohe, maksa hiljem: Indivy, Indivy 3, Liisi ID, BigBank, Moki3, Mokilizingas
  • Soome pangamaksed: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  • Kaardimaksed: Visa / MasterCard
  • Kinkekaart: Kniksi kinkekaart

NB! Pangalingiga makset kasutades kinnita tellimus ja seejärel vajuta nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Maksete sooritamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötlejale Maksekeskus AS-ile. Leping jõustub tasumisele kuuluva summa laekumisel veebipoe pangakontole.
Kui me ei saa tellitud kaupa tarnida laoseisu lõppemise tõttu või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh saatekulu) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast teate saamist.

 

Saadetis

Kaubad tarnitakse kõikidesse riikidesse üle maailma.
Tellimuse vastuvõtmiseks on saadaval järgmised valikud: Omniva, DPD, Fedex, Kohalik järeletulemine

Ostja kannab saatmiskulud ja vastav hinnainfo kuvatakse saatmisviisi kõrval.

Kõik Eesti-sisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtkohta 2–5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumise kuupäevast. Kõik saadetised väljaspool lisariiki jõuavad kohale 10–18 kalendripäeva jooksul. Meil on õigus erandjuhtudel kaubad kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
(Sõltuvalt tootest ei pruugi ostjal olla taganemisõigust, sellisel juhul peavad vastavad tooted ja teenused olema loetletud ning need peavad vastama seadusele.)

Taganemisõigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi te tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui see on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise tagamiseks samal viisil, kui teil oleks lubatud kauba testimiseks kaup tegelikus poes.

Kui kaupa on kasutatud muul otstarbel kui on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise tagamiseks või kui sellel on kasutus- või kulumisjälgi, on veebipoel õigus alandada tagastatav summa vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest e-posti aadressile esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (mille vormi leiate siit: sisestage taganemisavalduse link).

On hea komme, et ostja ei pea tasuma tagastamistasu. See aitab suurendada teie veebipoe usaldust ja müüki. Niisiis, järgmine lause on veebipoodide jaoks, kes ei saa pakkuda tasuta tagastamist.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on asjaolu, et tagastatav toode ei vasta tellimusele (nt.g vale või defektne toode).

Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest või esitama tõendid selle kohta, et ta andis kauba vedajale üle eelnimetatud tähtaja jooksul.

Tagastatud kauba kättesaamisel tagastab veebipood ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel kõik ostjalt lepingu alusel saadud maksed.
E-poel on õigus keelduda raha tagasimaksmisest kuni tagastatava kauba kättesaamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi toodete tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on selgelt valinud e-poe pakutavast odavaimast tavapärasest saatmisviisist erineva saatmisviisi, ei ole pood kohustatud hüvitama tavapärast saatekulu ületavat kulu.

E-poel on õigus müügist taganeda ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui e-poes märgitud kauba hind on eksituse tõttu oluliselt madalam kauba turuhinnast.

 

Defektiga kaup

E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba üleandmise hetkel ja ilmnevad kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest. ostja. Esimese tarneaasta jooksul eeldatakse, et defekt oli üleandmise hetkel olemas. Veebipoe kohustus on tõestada vastupidist.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisest kahe kuu jooksul pöörduda e-poe poole, saates e-kirja (info@decords.com) või helistades (+372 5874 3963).
E-pood ei vastuta puuduste eest, mis tekivad pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood defektse kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud maksed.

E-pood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

E-pood kasutab ostja sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmed transporditeenuse osutajale kauba kohaletoimetamiseks.
E-pood saadab uudiskirju ja pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on avaldanud soovi neid saada, sisestades veebilehel oma e-posti aadressi ja andnud teada oma soovist otsepostituse saamiseks.

Ostjal on võimalik igal ajal loobuda tema e-posti aadressile saadetud pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada e-posti teel või järgides pakkumist sisaldavas e-kirjas olevaid juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

Kõik ostja poolt veebipoe kohta esitatud kaebused tuleb saata e-posti aadressile või esitada helistades.
Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahelisest lepingust tulenevaid vaidlusi. Tarbijavaidluste komisjoni vaidluste lahendamine on ostjale tasuta.

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise organite poole.

Ettevõtte missioon

Õnnelikum inimene uuenenud interjööris

Ettevõtte eesmärgid

  1. Parandage meie toodete kaudu klientide elukvaliteeti.
  2. Teenuse, toodete ja klientide rahulolu poolest saate maailma parimaks trükiettevõtteks.
  3. Teostage klientide ideid ja projekte reaalses elus, kasutades meie võimalusi.

Ettevõtte väärtused

  • Teostame teie jaoks töid nagu meie endi jaoks.
  • Me ei anna ainult garantiid – me täidame lubadused.
  • Meil on alati hea meel teid teenindada.
  • Me muutume teie jaoks pidevalt paremaks ja tõhusamaks.
  • Teie arvamus ja tagasiside on meile olulised.
  • Oleme keskendunud innovatsioonile ja individuaalsete lahenduste leidmisele.
  • Oleme üks meeskond ja väärtustame koostööd.

Astuge meie videoga elavasse ja mitmekesisesse Decordsi universumisse! Meil on hea meel viia teid visuaalsele teekonnale, kus tutvustame meie ulatuslikku tootekollektsiooni. Alates uusimast kodukaunistusest kuni uuenduslike elustiililahendusteni – meie videotuur tõstab esile mitmekesisuse ja kvaliteedi, mida Decords uhkusega pakub